Smluvní podmínky

Jak nakupovat v našem obchodě?


     Nákup v našem internetovém obchodě je velmi jednoduchý. Při hledání produktu si v menu, které se nachází v pravé části hlavní strany, vyberete požadovanou kategorii zboží. U každé položky se nachází tlačítko "KOUPIT", po jehož stisknutí se vybraná položka uloží do nákupního košíku. Dále můžete pokračovat v nákupu nebo chcete-li nákup ukončit, stiskněte tlačítko "PŘEPOČÍTAT" a tlačítko "ZAPLATIT".  Kliknutím na tlačítko "ZAPLATIT" vyvoláte objednávkový formulář. Po vyplnění a odeslání údajů potřebných pro fakturaci a dopravu vyberte způsob platby a doručení. Objednávku ukončíte kliknutím na „ODESLAT OBJEDNÁVKU“, která se tímto stává závaznou!

    Garantujeme vykrytí všech objednávek, veškerý nabízený sortiment jsme schopni dodat! Nabízíme pouze to, co skutečně máme.

 

Expedice objednávek

Kompletace a odesílání objednávek je realizována na naší adrese Roškopov 90, Stará Paka, okr. Jičín.

Oblečení  i knihy máme skladem a expedujeme objednávky ihned. V případě zboží označeného "na vyžádání" objednatele kontaktujeme se sdělením, kdy může zboží očekávat. Obvykle je dodací lhůta 1 týden. Pokud se jedná o hry, objednávka je expedována zpravidla druhý pracovní den po objednání; tyto máme u obchodního partnera.  V případě, že objednávka je na více produktů, odesíláme ji kompletní nebo ve dvou balíčcích (jedná-li se o knihu s oblečením a hru), v tomto případě hradíme jedno poštovné sami. V případě, že si přejete objednávku rozdělit a zboží skladem odeslat okamžitě, budou Vám připočteny náklady na expedici ke každé zásilce.

V případě osobního převzetí žádné další náklady neúčtujeme a lze vyzvedávat i nekompletní objednávku.

 

Všeobecná ustanovení

Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.

 

Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zásilky. V této lhůtě musí spotřebitel doručit prodávajícímu úkon, se kterým současná platná právní úprava spojuje projev vůle, směřující k odstoupení od smlouvy. Vrácené zboží nesmí být poškozeno či nést známky opotřebení a mělo by být vráceno pokud možno v původním obalu. Prodávající vrátí spotřebiteli částku odpovídající kupní ceně zboží nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Je-li vrácené zboží poškozeno či opotřebeno, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu škody odpovídající snížení hodnoty zboží. Pokud byla hodnota zboží již snížena jeho použitím nebo došlo k částečnému spotřebování či opotřebení je spotřebitel povinen chybějící hodnotu dle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. V praxi se tak děje formou snížení vrácené kupní ceny.

Kupující nemůže odstoupit podle § 53 odstavec 8 občanského zákoníku od kupní smlouvy:
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, popř. zboží, jehož povahu vrácení neumožňuje,
d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, poruší-li spotřebitel jejich originální obal,
e) na dodávku novin, periodik a časopisů,
f) spočívajících ve hře nebo loterii

Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČO), máte v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Neposílejte zpět zboží na dobírku, v tomto případě nebude zásilka převzata. Děkujeme, že si objednáváte zboží, které skutečně chcete.

 

 

Nepřevzetí / nevyzvednutí objednávky

Děkujeme Vám za objednání zboží, které skutečně chcete. O stavu objednávky budete informování e-mailem. Každá objednávka je závazná dle Občanského zákoníku, zákona č. 40/1964 Sb.

Pokud o objednávku nebudete mít zájem, informujte nás o této skutečnosti co nejdříve. Předejdeme tak zbytečným nákladům, spojeným s vyřizováním objednávky. Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit oznámením, že si přeje objednávku stornovat. Oznámení musí být v písemné podobě; postačí elektronicky. Odstoupení od smlouvy neznamená nepřevzetí zaslané objednávky na adresu kupujícího. V případě nepřevzetí zásilky (veškeré argumentace nepřevzetí zásilky typu „neobdržení oznámení o doručení" aj. jsou brány jako zcela účelové a nebudou akceptovány) máme právo na úhradu vzniklých nákladů (zejména balné, poštovné a souvislé práce).

 

 

Shoda s kupní smlouvou

V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl zboží do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to dle požadavku kupujícího; buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

 

 

Záruka

Je-li kupujícím spotřebitel, činí záruční doba (plynoucí ode dne převzetí zboží kupujícím) u spotřebního zboží 24 měsíců. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci (exspirace), skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, popř. na vady vzniklé užíváním zboží v rozporu s návodem či obecně známými pravidly pro užívání dané věci.
 
Spotřebitel má při uplatnění záruky:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, popř. není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, právo na výměnu zboží. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,
- jde li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití,
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

 

Reklamace

Pokud dodané zboží při dodání nebo v záruční lhůtě vykazuje vady (klromě bazarového oblečení), má zákazník právo uplatnit reklamaci. Doporučujeme zákazníkům, aby z důvodů lepší prokazatelnosti reklamaci uplatnili písemně (např. e-mailem). Je-li zboží zasíláno poštou, doporučujeme ho opatřit vhodným obalem, aby nedošlo k jeho poškození. Spolu s vrácením zboží je třeba také prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (např. přiložením kopie prodejního dokladu, záručního listu či jiným hodnověrným způsobem).

 

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. V případě oprávněné reklamace má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů spojených s reklamací.

 

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníků jsou shromažďovány a zpracovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Objednávkou kupující souhlasí (až do odvolání tohoto souhlasu) s tím, že jeho osobní údaje, tedy jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail a adresa a také fakturační údaje, poskytnuté prodejci budou použity pro účely vyřízení objednávky a zasílání obchodních sdělení prodejcem a nebudou poskytnuty třetím stranám (vyjma externích dopravců, kterým budou poskytnuty za účelem doručení objednaného zboží zákazníkovi). Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Zároveň má právo svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli odvolat.

Na tomto webu používáme měřící systémy třetích stran: Google Analytics a Yahoo Web Analytics. Google nebo Yahoo mohou použít anonymní data z tohoto webu k zlepšení svých vlastních produktů nebo k cílení reklamních sdělení třetích stran. Google momentálně neposkytuje možnost odmítnout (tzv. opt out) sledování měřícím systémem Google Analytics. Yahoo tuto možnost poskytuje – více informací se dovíte na https://reports.web.analytics.yahoo.com/…ut,OptOut.vm. Na tomto webu také používáme cookies, malé datové soubory, které internetový prohlížeč jako Internet Explorer nebo Mozilla Firefox ukládá na Vašem počítači. Tyto soubory obsahují data, která jsou přístupná pro čtení pouze webu, který inicioval jejich vznik. Nemusíte se proto obávat, že data uložená v cookies budou přístupná neoprávněným subjektům nebo osobám. Cookies můžete kdykoliv smazat prostřednictvím volby v nastavení Vašeho internetového prohlížeče.
Yahoo Privacy Policy To explain the tracking methodology, you may simply include the following paragraph in your privacy policy. “Third-Party Web Beacons: We use third-party web beacons from Yahoo! to help analyze where visitors go and what they do while visiting our website. Yahoo! may also use anonymous information about your visits to this and other websites in order to improve its products and services and provide advertisements about goods and services of interest to you. If you would like more information about this practice and to know your choices about not having this information used by Yahoo!, click here.” You are also required to include a link to the following page, which allows visitors to your website to opt-out from being tracked: https://reports.web.analytics.yahoo.com/optout,OptOut.vm



Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti dne 6.2.2015.


Kategorie


Kontakt

E-Amálie

Soňa Vítová
Roškopov 90
Stará Paka
50791

IČ: 67451071


Tel.: +420 736 422 902